مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

ارقام
تم تولد پسرانه : پسر بچه ها عاشق تولد هستند!

تم تولد پسرانه : پسر بچه ها عاشق تولد هستند!

همان طور که در مقالات پيشين گفتيم؛ مهمترين رکن يک جشن تولد فوق العاده داشتن يک تم تولد مناسب و مرتبط است. فکر مي کنم هيچکس مخالف اين جمله نيست که : پسر بچه ها عاشق جشن تولد هستند. براي آنکه يک جشن تولد زيبا و فراموش نشدني براي پسرتان برگزار کنيد پيشنهاد اول ما اين است : يک تم تولد پسرانه مناسب انتخاب کنيد. پس از انتخاب يک تم مناسب شما بسياري از جزئيات جشن تولد پسرانه خود را مي دانيد. من به شما قول مي دهم گذاشتن کمي زمان و دانستن علائق فرزندتان در مورد تم مورد علاقه تولدش ارزشش را دارد. پسر بچه اي که در روز تولدش و همراه دوستانش در خانه اي است که تمامي گوشه و کنار آن با عکس هائي از کاراکتر مورد علاقه اش تزئين شده است. تصورش حتي براي من هم هيجان انگيز است!
در اين مقاله قصد داريم به شما کمي در انتخاب يک تم تولد پسرانه مناسب کمک کنيم.

 

 

چگونه تم تولد پسرانه خود را انتخاب کنيم؟

اين روزها ديگر مثل چندين سال قبل، جشن هاي تولد به يکسري تزئينات جشن تولد تکراري و خسته کننده محدود نمي شود. شما مي توانيد تم تولد فرزندتان را از ميان ده ها تم تولد پسرانه جذاب انتخاب کنيد. تم هاي تولدي که در انواع شخصيت هاي محبوب کارتوني و دنياي بازي هاي کامپيوتري متنوع هستند. شايد تا چند سال قبل شما جهت ايجاد يک تنوع در جشن تولد، تنها گزينه ي " طراحي کيک تولد " را پيشرو داشتيد؛ و اگر مي خواستيد سراغ تم خاصي برويد؛ خودتان مي بايست دست به کار مي شديد و آنها را تقريبا از ابتدا درست مي کرديد. اين موضوع نيازمند هزينه و زمان زيادي بود. اما اين روزها شما مي توانيد به راحتي کاراکتر مورد علاقه فرزندتان را در ميان تم هاي تولد پسرانه گوناگون پيدا کنيد. در اين تم ها تمامي موارد تزئيني، از ريسه ها گرفته تا بادکنک و جاهاي پاي بامزه همگي در يک تم هستند. در تم هاي تولد پسرانه حتي ميز بار و فينگر فودها هم پر از المان هاي تم انتخابي شما خواهد بود. در تمامي ليوان ها، کاردها و چنگال و حتي دستمال هاي کاغذي اثري از تم انتخابي شما وجود دارد. حتي اگر فرصت انتخاب تم را هم نداريد موسسات معتبري هستند که در زمينه فروش اقلام تولد، برگزاري جشن و انتخاب تم تولد مي توانند به شما کمک کنند. شما در زمينه انتخاب تم تولد هم مي توانيد با توجه به سلائق فرزندتان، از آنها راهنمائي و مشاوره بگيريد. در انتها و به عنوان آخرين پيشنهاد از شما مي خواهيم پس از انتخاب تم کمي هم خلاق باشيد. خودتان هم مي توانيد با کمي فکر کردن به تم مورد علاقه فرزندانتان به آن چيزهائي اضافه کنيد. مثلا اينکه حتما ميهمانان خود را هم در جريان تم تولد پسرانه فرزندتان قرار دهيد؛ آنها هم مي توانند در انتخاب هديه و يا پوشيدن لباس هائي مشابه جشن شما را زيباتر کنند. در ادامه نگاهي داريم به چند تم تولد پسرانه محبوب

 

محبوب ترين تم هاي تولد پسرانه :

  1. تم تولد پسرانه اسپايدرمن : پسر بچه ها عاشق اسپايدر من هستند. شما مي توانيد با انتخاب تم تولد اسپايدار من، در بادکنک، ريسه، جاي پا، چنگال و کارد و بشقاب؛ و خلاصه همه چيز، اثري از او داشته باشيد.
  2. تم تولد پسرانه انگري برد : هيچکس نيست که از محبوبيت اين پرندگان شيطان و پر سر و صدا خبر نداشته باشد. قطعا انتخاب تم تولد انگري برد ميهمانان شما را هيجان زده خواهد کرد. جائي که بچه ها در همه جا کاراکترهاي دوست داشتني انگري برد را ببينند.
  3. تم تولد پسرانه مينيون : تنها چيزي که راجب اين تم مي توان گفت اين است که : شما با انتخاب اين تم نه تنها موجب خوشحالي پسربچه ها و دختر بچه ها مي شويد، بلکه بزرگسالان را هم ذوق زده مي کنيد. همه تم تولد مينيون را دوست خواهند داشت.

   در انتها نگاهي داريم به 10 تم پسرانه تولد جذاب و هيجان انگيز :

  1. تم تولد پسرانه فوتبالي
  2. تم تولد پسرانه پرسپوليس
  3. تم تولد پسرانه استقلال
  4. تم تولد پسرانه انگري برد
  5. تم تولد پسرانه اسپايدر من
  6. تم تولد پسرانه مينيون
  7. تم تولد پسرانه باب اسفنجي
  8. تم تولد پسرانه لاک پشت هاي نينجا
  9. تم تولد پسرانه لگو

تم تولد پسرانه تام و جري

 

برچسب ها: تم,تولد,پسرانه,:,پسر,بچه,ها,عاشق,تولد,هستند!,تم تولد بزرگسالان , تولد در دفتر کار , برگزاری جشن, تولد , کیک تولد , تم تولد پسرانه, تم تولد دخترانه باربی, تم تولد دخترانه باب اسفنجی , تم تولد دخترانه لیتل پانی , تم تولد دخترانه باربی ,تم تولد دخترانه باب اسفنجی ,تم تولد دخترانه لیتل پانی,

[ يکشنبه 4 آذر 1397 ] [ 15:27 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


اینفوگرافی های علت و معلولی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفوگرافی های علت و معلولی چه ویژگی هایی دارند؟

هرگاه در زمان انتقال اطلاعات و داده ها به علل و دلایلی هم نیاز باشد، از اینفوگرافی های علت و معلولی کمک گرفته می شود. به عنوان مثال تصور کنید که نیاز باشد میزان واردات، صادرات و رابطه مابین آنها به تصویر کشیده شود. در این مواقع می توان مفاهیم و داده ها را با استفاده از این نوع اینفوگرافیک به خوبی به تصویر کشید.

ممکنه نمونه هایی از اینفوگرافیک رو تو کلاس،دفتر کار و حتی بصورت آنلاین همه جا دیده باشید. همانطور که از اسمشون مشخصه،اینفوگرافیک ها اطلاعات رو در قالب تصویر و طرح های گرافیکی بهتون ارائه میدن. ازونجایی که از طراحی اینفوگرافیک برای ایجاد ارتباط و ارتقای برندها استفاده میشه؛باید بگیم بین بازاریابا از محبوبیت خاصی برخورداره. پس بیاین شیوه درست طراحی اینفوگرافیک رو در ادامه این مقاله یاد بگیریم.

 اینفوگرافیک ها در چه مواردی به کار می‌روند؟

دلایل زیادی برای استفاده از اینفوگرافیک وجود داره،اما اصلی ترین دلیل اینه:اینفوگرافیک ها از جمله وسایلی هستند که به چشم آدمها میان و آدم ها هم اغلبا به هرچیزی که میبینن،جذب میشن.در واقع تنها ۹۰% اطلاعات فقط از طریق بینایی(یا دیدن) به خاطر سپرده میشن.که این خیلی زیاده.

فقط محض اطلاعتون در این زمینه بگیم که:انسانها تصاویر ـرو ۶۰٫۰۰۰ بار سریع تر از تکست نوشتن،تحلیل میکنن.که باز هم این عدد،عدد کمی نیست.

انسانها این قابلیتو دارند که فقط با یه دور نگاه کردن به یه متن ۲۸% اطلاعات ـرو بخاطر بسپارن چون اغلبا مغزشون دنبال سرنخ هایی میگرده تا از جزء به کل مطلب برسه.

با این وجود این سوال مطرح میشه که مطالبمونو برای مشتری خوانا و جذاب بکنیم؟

این جاست که اینفوگرافیک ها به کار میان

اینفوگرافیک اون حجم از اطلاعات ـرو فشرده میکنه و به یه محتوای دیدنیِ جذاب و به یاد موندنی تبدیل میکنه.

علاوه بر اینها،اینفوگرافیکها اشتراک پذیرند،به این معنا که علاوه بر اینکه میتونین اطلاعاتتونو به سرعت به خواننده انتقال بدید،بلکه میتونین تو وبسایت ها و جاهای دیگه هم به عنوان تبلیغ،به اشتراک بذارید.

همه اینا خوب به نظر میرسه؛اما میگن ایجاد اینفوگرافیک اغلبا سخت و وقت گیر و بسیار پر هزینه ـست،نه؟

اشتباه میکنین.شاید وقت گیر و سخت بنظر بیان اما لزوما طرح شما نباید اینجوری از آب دربیاد.

با یه الگوی از قبل طراحی شده یا پرده نقاشی که به راحتی میشه روش نقاشی کشید،و متن موردنظرتون شروع کنید.و با چندتا کلیک،اینفوگرافیکتون آماده میشه.به همین سادگی.

حالا که به چگونگی کار پی بردیم،بیاید یه نگاهی به طراحی و ساخت یه اینفوگرافیک خلاقانه بندازیم.

شرح اینفوگرافیک

یه اینفوگرافیک از دید چشمای کارنابلد،مجموعه ای از نقش و نگار،چارت و اطلاعات جالب به نظر میان اما در واقع هر اینفوگرافیک یه حرفی برای گفتن داره.

سعی کنید اینفوگرافیکتونو شبیه یه مقاله سازمان بندی کنید.اول موضوع موردنظرو معرفی کنید و سپس،تیتر به تیتر و گام به گام اطلاعاتتونو شرح بدید.بیاید به یکی از نمونه کارهای بریان بولند که همچین روشیو در پیش گرفته یه نگاهی بندازیم.

اول از همه،

موضوعتون رو معرفی کنید.

یه موضوع مهیج،یه معرفی نامه ی کوچیک درباره طراحان این اینفوگرافیک(که خودتونم شاملش میشید) و یه مقدمه بنویسید.نجات وال ها(فونت های سبز نشون دهنده کار آقای بریان بولنده)

بعد از این،یه سری سوال درباره متنی که قراره به اشتراک بذارید از ناظر بپرسید.منظور از “مسائل” در اینجا،مسائل و موضوعاتی هستند که اینفوگرافیکتون میخواد دربارشون صحبت کنه.

یه مثال ازین سوالها مانند:”چرا بازاریابی و تبلیغات برای بِرَندم باید مهم باشه؟” یا “مواد و وسایل لازم جهت پخت یه کیک عروسی” یا مثل سوال اینفوگرافیک آقای برلند”چرا وال ها،چرا الان؟

بعد ازین،بحث اصلی مطرح میشه.

اینجا همونجایی که تحقیقات،حقایق،اطلاعات وارد بخش اصلی کار میشن.تو این بخش از طریق گرافیک ها و اطلاعات،درباره توانایی ها و راهکارهاتون بحث میکنید.

مثل اینفوگرافیک کار آقای برلند که میگه “والها قابلیت درک احساسات دارند،خیلی باهوشند ولی با این حال در حال انقراض و شکار شدن هستند”سعی کنید احساسات مردم ـرو درگیر متن اینفوگرافیکتون کنید.

 

در اینفوگرافی های ایستا تمامی اطلاعات مدنظر در یک تصویر جمع آوری می شوند. بدین ترتیب با یک نگاه بیننده، تمامی اطلاعات به وی انتقال پیدا می کند.

در صورتی که اینفوگرافی پویا در نقطه مقابل اینفوگرافی ایستا قرار دارد. در اینفوگرافی پویا اطلاعات مورد نظر به حالت توالی و در قالب تصاویر متحرک در نگاه مخاطب می نشیند.

اینفوگرافی تعاملی به دست کاربران و بنا به انتخاب خودشان در فضای وب قرار می گیرند.

هرگاه برای نمایش اطلاعات از حجم و یا ماکت سه بعدی استفاده شود، به آن اینفوگرافی فیزیکی گفته می شود.

لازم است بدانید که هر یک از این ۴ شیوه پیاده سازی دارای زیرشاخه های متنوعی هستند. متحرک، دیجیتالی، چند رسانه ای،ویدیویی و… از جمله زیر شاخه های موارد مزبور هستند که هر یک از ویژگی های مختلف و منحصر به فردی برخوردار می باشند.

اینفوگرافی های محصولات

اینفوگرافی های کمی

اینفوگرافی های جهت

اینفوگرافی های زمانی

اینفوگرافی های علت و معلولی

 اینفوگرافیک های محصولات چه ویژگی هایی دارند؟

از اینفوگرافی های محصولات در ارگان ها، سازمان ها و کمپانی های بزرگ استفاده می شود. هدف از تولید این نوع اینفوگرافی انتقال اطلاعات به کارمندان ویا کارکنان خواهد بود. از اینفوگرافیک محصولات در زمانی که نیاز به شرح یک خدمت یا محصول مشخص باشد، استفاده می شود. عموما در این سبک طراحی از ترکیب تصویر و داده استفاده می شود. زیرا این ترکیب به میزان درک مخاطب از موضوع می افزاید. البته لازم به ذکر است که استفاده همزمان از داده و تصویر از فضای درج اطلاعات تا حدودی می کاهد. اما مقصود نهایی جذب نگاه مخاطب و انتقال مفهوم مورد نظر است که در اینفوگرافیک های محصولات به خوبی اتفاق می افتد.

اینفوگرافیگ چیست؟

یکی از راهکارهای نوین تبلیغاتی که در سالیان اخیر در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها و سرمایه گذاران برای معرفی خدمات و محصولات خود اقدام به استفاده از آن می ‌نمایند؛ پدیده ای به نام اینفوگرافیک می باشد که به دلیل اهمیت و فراگیری آن، اشخاص متخصصی نسبت به فعالیت در این زمینه مبادرت می ورزند.

 با استفاده از اینفوگرافیک، شما می توانید؛ خدمات و محصولات و همچنین اطلاعات مد نظرتان را با استفاده از نمودارها و اشکال، در چارچوب تصاویر و فیلمها به مخاطب خود در حداقل زمان ممکن ارائه دهید.

اینفوگرافیک خلاصه شده دو واژه (information graphic) است که در ادبیات فارسی با معادل هایی نظیر؛ اطلاع نگاشت، گرافیک اطلاع رسان، داده نما، اینفوگرافی و… معرفی شده است.

 

 

برچسب ها: اینفوگرافی,های,علت,و,معلولی,چه,ویژگی,هایی,دارند؟,

[ دوشنبه 26 آذر 1397 ] [ 8:46 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


صفحه قبل 1 صفحه بعد